måndag 3 november 2008

Dimma över Skåne


Ok, nu är det måndag. Och jag har blivit ett år äldre. Det firades stort med pizza och annat gott.

Den här veckan är lite speciell.
Till helgen kommer det att braka loss med musik jag skrivit ute i min röda och vita friggebod.
Till den som vill kan jag säga att konserten är den 9 november klockan 18 00 i Kirsebergs kyrka, Malmö.
Det blir uruppförande av min första fiolkonsert - solist är Anne Sophie Andersen.
Sedan kommer det att uruppföras en konsert för sopransaxofon och stråkar med Johnny Hedlund som solist, ända från det fagra Sunne. Konserten är skriven till honom. Samt en låt för el-cello, skriven till och spelad av Mattias Rodrick.
Plus en del annat
Dirigent är Alexender Einarsson, orkester är Malmö Kammarorkester och ContemporY Ensemble (CYE).

Gå ett halvt ögonsteg till höger och klicka på min hemsida så får du se affischen.
Nej, inte myspace-sidan, utan hemsidan:
www.matseden.se
Ok?

http://forening.c-y.se/com.php

Inga kommentarer: